sobota, 18 września 2010

szczęścia szukam

Witam,
Trochę się ostatnio zawiodłam na bliskich mi ludziach. Znowu, jak ostatnia naiwna, zawierzyłam w ciemno zapewnieniom. Niesmak taki mi pozostał na duszy , więc..
.. nie ma lepszej odtrutki niż towarzystwo bezinteresowne!

A zatem.. CANDY
Może nawet mi się poszczęści??

Po pierwsze - trzeba zajrzeć do Penini, po uskrzydlające towarzystwo. Zapisy na Jesienne Candy trwają do 22 października a losowanie odbędzie się dzień później.

Po drugie - zachwycam się kartkami Rudlis. Pięknie wyważone, zrównoważone, idealne. Może dla tego nadmiar drobiazgów idzie w świat? TERMIN ZGŁOSZENIA TO: 27.09.2010 godzina 22.00 :)



Po trzecie - kto tu zagląda, to wie, że pasjonuję się perłami. Zwłaszcza noszonymi. Szczególnie na mojej osobie ;P Tak więc nie moge przejśc obojętnie obok rocznicowego candy u A-Arachne
 
I po czwarte - nie tylko ja /ee..my/ obchodzę rocznicę życiowych obowietnic i zobowiązań we wrześniu. Niespodziankowe rozdawnictwo okolicznościowe jest u Mimilukasz /tej właśnie/otwarte do 20 września o północy, a losowanie zostanie przeprowadzone w następnych dniach..

 
 
PZDR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?