środa, 22 lutego 2012

roznosi mnie energia

spać nie mogę
pomysłów sto-i-pięćdziesiąt na minutę
 jakaś zmiana wisi w powietrzu
wiosna idzie, ot co!
W odpowiedzi na wyzwanie Anai - scrapek #19
Żałuję trochę, że nie fociłam etapów pośrednich, ale z drugiej strony szkoda nocy ;p
Tłem jest ciemnogranatowa karta
na nią poszły w pierwszej kolejności odbitki "koronki" z mojego wreszcie zdobytego zestawu kawowego
potem odbitki UHKowej śnieżynki, na którą naciągnął mnie Krzysiu na targach
na to "maska" z RAE'owej koronki
jak zaczęłam psikać perełkami to odrazu zachlapałam całą serwetkę

plan był taki: wszystkie odcienie zieleni
dlatego emboss tylko przezroczysty, dla zróżnicowania faktury
a napis trochę przekorny, trochę sarkastyczny
piję głównie do siebie - szukam barw w otoczeniu, a zapominam podkolorować samą siebie ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?