poniedziałek, 6 października 2014

9/27 Ogólnopolskie Craft Party

Witam,

27 września uczestniczyłam w Ogólnopolskim Craft Party zorganizowanym w Poznaniu przez Koło Gospodyń Miejskich i Podmiejskich

To spotkanie sprawiło mi dużo frajdy - zobaczyć na żywo gotowe prace osób, które podziwiam w sieci; spotkać się przy herbacie z dawno nie widzianymi znajomymi; porozmawiać w korytarzu z twórczymi znajomymi; pozaczepiać i podpytać artystki; obejrzeć z bliska tony pięknych drobiazgów...
...obkupić się z wyrachowaniem i spontanicznie...

Organizatorki zapewniły dodatkowe atrakcje:
- pokazy/ warsztaty/ make&take
- skołowany upominek na wejściu - ZAŁAPAŁAM SIĘ!!!!
/nie tylko dlatego wszystko mi się podobało ;P/
Chyba zabiorę z sobą tą uroczą pracę Cynkowego Poletka,
gdyż jest to najczęściej zadawane pytanie w biurze :)


- wymianę tytek z przydasiami
za wzór miałam Michellowe zdjęcie zawartości i swoją przygotowałam podobnie: bazy do trzech kartek z folijkami zamiast kopert; jakieś drobiazgi wycinankowe, kwiatki, ćwieki, ozdobna tasiemka i dodałam od siebie zestaw początkującego akwarelisty ;P czyli kostkę barwnika i papier do ćwiczeń
Troszkę już mi zaczyna wychodzić, więc najbardziej udany bukiet zamieniłam w zakładkę.

...oczywiście nie zrobiłam zdjęć, bo nie było światła jak kończyłam kompletować, a następnego dnia ledwo zdążyłam na OCP....
Natomiast mam przyjemność zaprezentować prezent otrzymany od Ellethspaperart

Wzięłam udział w warsztatach Latarni Morskiej pn. Nokturn i postała praca, która zyskała uznanie u dzieci :)
Największą ozdobą jest ten uśmiech...

 PZDR

1 komentarz:

  1. Cieszę się że tytka trafiła w gusta i spodobała się również dzieciom :-)
    Podglądałam na Craft Party jak ją otwierasz ale nie znalazłam w sobie odwagi na podejście :-(

    OdpowiedzUsuń

Czy zostawisz ślad pod tym postem?