czwartek, 10 lutego 2011

walentynkowo MMSC#90

Witam,

Naszło mnie na walentynkowe klimaty, ale chciałam odejść od czerwieni i różów...


Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach, więc powrót do formy zaczynam od występów gościnnych
z Midnight Madness Sketch Challenge #90


Purystom zjeży się włos na głowie ;) gdy przyznam się skąd pochodzi ilustracja... Otóż pocięłam /wreszcie, gdyż przymierzałam się od jakiś 5-6 V-Day'ów/ albumik cytatowo-obrazkowy pn. In Praise and Celebration of Love  wyd. przez Hallmark jakąś dekadę czy dwie temu..
Liebespaar vor Dresden , obraz w  1927 popełnił Conrad Felixmuller
czyli Szczęśliwy Młynarz ;)


 PZDR

3 komentarze:

  1. Hi! What a great card you have made. Your stronge image is really nice, and I like the way you have enchanced the image with your papers/fabrics. Well done :-) Thank you so much for playing with us at the Midnight Madness Sketch Challenge.
    Hope we'll see you again soon!
    Hugs Guro
    MMSC DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Wikkori - how lovely to see you play along with us again - we have missed you! I love that image - it is divine! Your card is gorgeously embellished too - This is a great take on this week sketch! It is great having you play along with the Midnight Madness Sketch Challenge - we love to see you and your fabulous creations! {{{hugs}}}
    Linda MMSC Design Team

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful card - the hands look like wings! Thanks for joining us on the Midnight Madness Sketch Challenge this week.
    Love
    Jen
    MMSC DT

    OdpowiedzUsuń

Czy zostawisz ślad pod tym postem?