środa, 27 maja 2009

..scrapowaniem

Naszło mnie jak przeglądałam stare zdjęcia, a potem blogi... eh w czerwcu jt zlot scraperek w Warszawie, ale niestety nie starczy mi już paliwa by tam dotrzeć..

Za to wciągnęłam się w kibicowanie scrapowym wyzwaniom!


Aż naszła mnie taka myśl, czemu by nie..

..scrapnąć czegoś swojego?! i wyszło mi takie coś:


Moje wspaniełe dziecko kończy już żłobek. Z tej okazji chciałam przygotować jakiś drobny upominek. Panie - Ciocie przygotowały swoistą ścianę chwały na której zawieszają pamiątkowe albumy "swoich" dzieci. No cóż, ten z pewnością będzie się pozytywnie wyróżniał.

Wyszło fajnie a będzie jeszcze lepiej, bo w "ScrapLab od kuchni" ogłoszono kolejne wyzwanie. Już zbieram skarbeńka do wystawienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?