środa, 15 lipca 2009

...origami /orikwiatki

Witam ponownie :)
Wreszcie znalazłam czas by powrzucać na blog trochę zapisków z mojego craftowania i muszę się w tym miejscu pochwalić, że dzieje się całkiem sporo.
Przede wszystkim dostałam zaproszenie do poprowadzenia warsztatu origami. Szykuję już swoją ofertę, między innymi w ramach próbnika pn. "jak można zastosować origami" prezentuję niezwykle szybkie w przygotowaniu kartki (a właściwie orikartki) z niezapominajkami.

Wychodząc od projektu na jedną bazę początkową można stworzyć wiele wariantów dodatkowych - to jedna z cech origami, która zawsze mnie zachwyca: zachęca do własnych poszukiwań, można tu wręcz mówić o szerokim polu do autokreacji :)


Jakiś czas temu origami stało się moim pomysłem na własną firmę - zamiast przejść na bezrobocie, złożyłam biznesplan na to jak zamienić hobby w źródło utrzymania. Dla zainteresowanych - http://wikk.eu/ moja własna strona firmowa.
Jednak zanim zobaczyłam pieniądze z UE praca znalazła mnie :) potem było lepsze stanowisko i lepsze i znowu zmiana.. więc na jakiś czas zawiesiłam formalne działanie firmy - origami wciąż jest moim hobby, ale takim z doskoku, nieusystematyzowanym, spontanicznym..
To mi osobiście odpowiada, tylko trudno prowadzić firmę na tych zasadach :) Uff.. no to już wiecie jak to jest być przedsiębiorczą kobietą-matką w PL :)

Myślę, że na zamieszczonych tu zdjęciach udało mi się zaprezentować jak niesamowicie plastycznym materiałem jest papier. Dzięki temu, e niejako zapamiętuje nadaną mu formę łatwo mona stworzyć choćby te delikatne trójwymiarowe kwiatki (orikartka z efektem 3D*).

Wspominałam we wcześniejszym wpisnie, że noszę się z zamiarem stworzenia subtelnej kompozycji florystycznej z wykorzystaniem kwiatów origami. No cóż.. tej projekt jest jeszcze w trakcie realizacji ;)

W tzw. międzyczasie otrzymałam ze Scrapińca wordbooki dla mojego Krzysia - jeden z nich już okleiłam (zdjęcia wkrótce!) i zabrałam się za ozdabianie. Wiele scrapbookingowych blogów jakie śledzę w sieci postawiło na gotowe kwiaty (papierowe, materiałowe) - moim osobistym akcentem w scrapkowym albumie są urocze ori-kwiatki. Wykonane są ze zwykłych papierów pakowych, ale za to nie mam (finansowego) problemu z doborem odcieni /deseni ozdobnych motywów.

..ale o tym opowiem przy następnej okazji.



* a nawet 4D - czas spędzany w drodze do pracy uzyskuje nowy wymiar: staje rozciągliwą przestrzenią, w której mieści się oprócz samej podróży - mały / wielki akt kreacji ;)







1 komentarz:

Czy zostawisz ślad pod tym postem?