środa, 15 lipca 2009

..scrapowaniem

Witam ponownie!

Ponieważ zaczęłam wymieniać źródła moich inspiracji, to nie mogę zapomnieć o wyzwaniach na scrapbooking. Jakiś czas temu złapałam bakcyla na kolorosfery. Nie zawsze mi wychodzi, nie zawsze wyrabiam się na czas, ale jak się uda to nawet scrappy3friends publikują moje dziełka.

Poniżej jest wyzwanie, które bardzo mi się spodobało:

Niestety/ stety nie wyrobiłam się na czas by wysłać swoją odpowiedź na wyzwanie... Ale od czego mam własnego bloga? Tak więc zamieszczam poniżej tą o to wspaniałą laurkę:





Jej największą ozdobą jest niewątpliwie Krzyś :D A jeszcze niżej zdjęcie "prześwietlone" ukazujące całą błyszczącą otoczkę laurkową:



Jak widać wciąż jeszcze uczę się stosowania poszczególnych materiałów.. A że początki zawsze są trudne to dorzucą jeszcze jednego z moich absolutnie pierwszysch scrapków:



Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin na moim blogu - na dniach pierwsze strony z wordbooka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?