niedziela, 24 stycznia 2010

ATC Polka 2009

Witam,

Spodobało mi się wciskanie w format ATC. Z jednej strony miejsca dość, z drugiej zdecydowanie trzeba wybierać i dobierać by nie przedobrzyć. Drugie zaproszenie na PolkiScrapują było proste: Polka 2009. Jednak jak ją wybrać? Było już parę spisów powszechnych z kręgów polityki i kultury...
Mój typ to Maria Peszek, a konkretniej Maria Awaria, a już szczególnie - ROSÓŁ a tu posłuchaj i obejrzyj

To było moje odkrycie roku 2009 - teraz jestem już szczęśliwą posiadaczką WSZYSTKIEGO co Maria Peszek wydała, i jest mi z tym baaardzo dobrze. Której housewife nie podchodzi ten tekst?
Lubię być kurą domową
Do pralki wrzucić problem wraz z głową
Pralka pierze, ja nie wierzę w nic
Słodko jest nie myśleć o niczym
Się zgubić we własnej spódnicy
Kochanie robię pranie...
Rosół z siebie robię
I podaję tobie
Wprost do ust
Mój niedzielny biust
Filety z twojej kobiety
Rosół z domowej kury
A na deser chmury
Jestem kura nioska
I kura beztroska
Zamiast jajek znoszę kilka bajek
Z głupich myśli się obieram
Do rosołu się rozbieram
Zrzucam pierze i nie wierzę w nic
Chcę być twoją kurką
Niedzielnym obiadkiem
Kuchennym fartuszkiem
Twoim cackiem z dziurką

PZDR

1 komentarz:

  1. Dziękuję za udział i przepraszam że dopiero teraz jestem chwilowo w domu ciaą) też czasem z siebie rosół robię albo zupę z muchomorów :)

    OdpowiedzUsuń

Czy zostawisz ślad pod tym postem?