niedziela, 24 stycznia 2010

Kartka dla Babci

Witam,
Motyw na tą kartkę powstał poniekąd jako odpowiedź na wyzwanie Simon Says Challenge - Punch It!

Ostała się tylko jedna kartka do obfocenia. To kartka dla Babci, druga Babcia i Dziadkowie dostali kartki stworzone na powyższym szablonie. W ruch poszedł dziurkacz do kwiatków i później do liści - oczywiście obsługiwane przez Wnuczka :)
Papiery najróżniejsze z pudła "przydasiowego". Okazało się, że uzbierałam wiele dwustronnych z tą mniej wzorzystą stroną właśnie w zieleniach. Na kwiatkach trochę wyżywałam - czekałam na okazję do użycia właśnie tych dużych ozdobnych bradsów.
I oczywiście moje ukochane wzory z kwiecistymi krzewami - doczekalam się, mam, to i się nimi bawię :)

Zdjęcie tylko jedno, gdyż wcześniej nie wyrobiłam się z "uwiecznieniem" gotowych kartek. Wkrótce odpuszczę pracę - lokator brzuszka coraz mocniej do tego przekonuje - więc będę działać wreszcie w świetle dnia, a nie jak do tej pory w nocy o północy :)
Moje ostatnie doświadczenia zniechęciły mnie do używania FinePix S5700 bez naturalnego oświetlenia. Zapalanie wszystkich lamp, doświetlanie punktowe - nic się nie sprawdziło...


PZDR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?