wtorek, 2 marca 2010

ATC - historia smaku

Witam,

Poniższe ATC powstało dla Safrin w ramach wymiany organizowanej przez Rybiooką na blogu Polek.
Ponieważ mój synek za podstawowe danie niezbędne do życia uznał "jajko w sosiku" /czyt. jajko sadzone/ ,to próbowałam jakoś ruszyć temat HISTORIA SMAKU od strony jajka.. Ale nie byłam zadowolona z rezultatów, więc..
Popełniłam kolejne podejście - ryż i sushi, starożytna epopeja smaku z najprostszych składowych.

Przy okazji przepraszam Safrin, że karta poszła w świat z opóźnieniem.
Już wędruje i dorzuciłam coś na osłodę ;)

PZDR

1 komentarz:

  1. Duzo bylo tego na oslode :-) moje ATC tez z opoznieniem powedrowalo....
    Twoje jest cudne! Ten ryz... jak Ty dziewczyno mialas cierpliwosc to przyklejac? :)

    OdpowiedzUsuń

Czy zostawisz ślad pod tym postem?