poniedziałek, 8 marca 2010

Pawie oczko

Witam,

Dziś pochwalę się wreszcie ukończonym albumem z pierwszego roku życia naszego słodkiego Krzysia.


Bazą jest "Pawie oczko '15"  by Scrapiniec. Chciałam zrobić małe cacko, takie w którym można wykorzystać efekt przecinających się wzorów.
Zabawa była przednia, ale na przyszłość muszę kupywać większe rozmiary - przestrzeń jest wyzwaniem :)


Urodzony 18 marca 2006r. Waga: 2300g . Wzrost: 47 cm.

Data: 27.03.2006. Środek nocy, czyli zwykła pora aktywności Krzysia. Co gorsza Gabi też wybudza mnie regularnie co noc swoim wierceniem.. Cytując wieszcza: "Co to będzie? Co to będzie?"

Data: 16.04.2006. Mój M., podobnie jak Tarantino ma jakiś fetysz ws. stóp. I wiecie co? nie mam jednego, złamanego zdjęcia stópek.. Może dlatego, że przedwiosnie 2006r. Było wyjątkowo długie i mroźne. Coś jak teraz ;)
Data: 27.06.2006

Data: 14.07.2006. Rozkoszniak! Do dziś ma taką minke jak się śmieje.

Data: Zdjęcie z okolic sierpnia 2006r. Qrczak, myślałam, że na kompie będzie widoczna data.. No cóż, tak to bywa po x-nastu przeprowadzkach folderów.



Data: Zdjęcie z okolic sierpnia 2006r. Nie wiem jak Wy, ale ja tu widzę inkarnację Johna Wayna ;) Może kiedyś szeryf dostanie ode mnie odznakę.
Data: 15.09.2006
Nie wszystko jest pokolei, nie wszystkie wydarzenia są właściwie datowane, ale co z tego? ten album dał mi dużo radości. I zbieranie materiałów, i mieszanie wszystkiego razem i wreszcie przeglądanie poraz n-ty.

Data: 23.01.2006 Kiedy była z niego taka pyza???

Data: 18.03.2007 Tradycyjne sprawdzanie preferencji - falstart :) Spotkanie ze znajomymi na okoliczność urodzin pierwszego future nerda w kręgu naszych znajomych.
Data: 27.03.2007 I właściwe spotkanie w kręgu najbliższek rodziny. Hmmm.. Zagrywka pod publiczkę?

Teraz zabieram się za sprawy bieżące - album ciążowy. Może zdąrzę przed rozwiązaniem ;P
PZDR
PS. dziękuję za tak szybko pojawiające się komentarze. Publikuje po kawałku, gdyż niestety często posty mi się zawieszają. Może wrzucam za duzo zdjęć hahahaPosted by Picasa

4 komentarze:

  1. A pokażesz więcej zdjęć? Przymierzam się powoli do dwóch małych dziecięcych albumów, ale nie mogę się jakoś zebrać, bo jest tyle innych interesujących rzeczy do zescrapowania :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko się chyba robi taki albumik :) Ja jestem jakaś lewa, bo totalnie zupełnie nie umiem zrobić niczego w klimatach dziecięcych... Dlatego moje przymierzanie się już trwa jakiś czas i w żaden sposób nie przekuwam go w realne działania :) Super pamiątka taki albumik... Ja mam wywołane i wklejone do zwykłego ale baaaardzo dużych i grubych albumów kilkaset zdjęć z pierwszego roku życia córki i jakąś połowę mniej z tego samego okresu synka - z tym że synka zdjęcia obscrapowane digi, a córki całkowicie nietknięte żadną techniką... Zazdroszczę umiejętności odnalezienia się w dziecięcych klimatach. Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny album.
    Poświeciłaś nad nim dużo czasu bo jest tak pięknie dopracowany.
    A najważniejsze co widać w tym albumiku to dużooooooooooo miłości ....

    OdpowiedzUsuń

Czy zostawisz ślad pod tym postem?