poniedziałek, 27 września 2010

kawowe klimaty

Witam,
Zawieszki moją pasją ;P
Odpowiedź na wyzwanie wywieszona na Diabelskim Młynie.

Tak samo jak poranna kawa - próbuję od rana obudzić w sobie skowronka hahaha
Oczywiście nie mogło się obyć bez - mojej ostatnio ulubionej - techniki: embossing na ciepło
Na zimno też jest ;) Tło ma wytłoczenia "plaster miodu" i chyba częściej będę go używać , bo to najszybszy wzór na tła jaki posiadam.

Młynek dostałam tu, u Effik. Może być trudno znowu go zdobyć... Jak ktoś wie, gdzie jest - pliiiz oświeć mnie!

I jeszcze druga strona - motto z mojego ulubionego kubka kawowego. Niestety poległ w boju i jakoś nie mogę go odzyskać ;(
Pisane z pamięci - Man must be like a coffee. Hot &strong.

A papiery - to oczywiście mój ulubiony ZEN GARDEN. Jaki inny klimat by tu pasował, hmm?
I zobyta po długich podchodach perła Latarni Morskiej.

PS. Sorki za jakość zdjęć. Zapaliłam wszystkie lampy w domu /elektrownia zaciera ręce, to będzie z 9 żarówek/ - i wciąż kiepsko widać. Słońce dziś chyna wogóle nie wstanie.

PZDR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?