poniedziałek, 6 października 2014

moja pierwsza skrzyneczka

Witam,
Moja pierwsza skrzyneczka, która powstała w odpowiedzi na wyzwanie Ogólnopolskiego Craft Party w PoznaniuKGMiP
/Zgodnie z pkt. 3 Regulaminu zabawy z KIT'ami zamieszczam notkę /



Z kitu https://www.facebook.com/ogolnopolskie?fref=ts
Użyłam znalezionych w tytce:
- pudelko
- zimowe ptaszki na papierze ryżowym (po obu stronach wieczka)
- fantazyjny dekorek wycięty z drewienka
- transferowe napisy
- szablon
- pasta strukturalna ze scrap-kitu
- bitum
- perlenpen.

Podkład z farby pozostałej po odświeżaniu kuchni. Warstwa spękań z kremową farbą akrylową - odcień, który najlepiej stapiał się z wyciętym obrazkiem. Umieściłam dodatkowe ptaszki z masy M.Stuart i dodatkowe gałązki z pasty strukturalnej podmalowanej akrylami.
Na drugi dzień stwierdziłam, że cieniowanie mi nie pasuje i zakryłam je warstwą crackle accents. Bitum fajnie wypełnił szczeliny.
Został mi pusty narożnik, więc umieściłam tam wycinankę z transferem. Bermata niestety zbytnio rozmiękła i podarła się przy ścieraniu papieru transferowego, więc zostawiłam transfer na sklejce.


Szlifowałam chyba z pięć warstw: sklejka, farba, lakier, wyrównania, ale było warto.
Postarzone bitumem. Niespecjalnie bawiłam się w cieniowanie. Dodałam śniegu perlenpenem 

+ choineczka i śnieżynka w pastach strukturalnych.
Kuty zamek dodaje szyku i wyjątkowo pasuje mi do wzorów z szablonu. Gwoździki wbijane młotkiem do mięsa /zwykły zaginął w akcji/ więc podziwiamy z daleka ;P

 PZDR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?