czwartek, 24 września 2009

Lora i Jude rozdaje cukierasy

Witam,
Jesli jeszcze nie sprobowaliscie... Z boku jest logo crafts internationaldaily blog candy gdzie już 22 dzień JUDE promuje fundację na rzecz osób z z-łem Alzheimera.
Może co wygram?
***********************

Co jakis czas zagladam na blogi zadeklarowanych mam - takich, ktore trzymają portrety dzieci na side barze i często o nich wspominają. Mój Krzys i jego Tata M. też są moimi gwiazdami, ale jeszcze nie weszłam całkowicie w rolę mamy i żony. No nie wiem, jest cos pociągającego w tym jak ułożyły sobie życie inne babki - mają wszystko to co ja, i jeszcze hobby swoje rozwijają.
Mi czasami wszystko  rozjeżdża się w rękach... Gdzie tam dla mnie zen i swiadomosć bycia tu-i-teraz, gdy jeszcze trzeba zaplanować, zrobić, kupić, ... kto nie zna tego drylu.. i tak go pozna! haha

W każdym razie czasami zaglądam do UK - @ Lora's Cards by popatrzeć i poczytać :) w poprzedniej Polityce pisali cos o e-stalkingu.. pewnie własnie to robię :)

I oto otrzymałam nagrodę za "zaglądactwo", gdyż LORA rozdaje candy 31 X.


PZDR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?