czwartek, 24 września 2009

nowe wyzwania

Witam,
 Chyba założę osobny zbiór linków do wyzwań, bo powoli zaczynam już się gubić co się zaczyna a co kończy. Tak, tak, dopiero zaczynam w tej branży :) ale zdecydowanie ukierunkowanie pomaga mi zrobić scrap nadający się do pokazywania.
//JA podziwiam je wszystkie :)) ale mam jeszcze szczątkowy samokrytycyzm :P //

w każdą TRZECIĄ sobotę miesiąca babki z Saturday spotlight ogłaszą nowe wyzwanie z serii: Every week I will post a challenge based on the "hidden potential" idea and the Spotlight Divas will show you their talented versions of it.

a na dobry początek mają CANDY - już jutro 25 IX



****************************************
Pisałam kiedy o KATH i jej cubbyhole - scrapowym stanowisku pracy. No cóż kiedy ja się szykuję na wielki przełom 2009/2010 inni realizują przemeblowania. Również Melissa, która na 100 posta szykuje rozdawnictwo: papiery i przydasie

****************************

PZDR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?