sobota, 20 lutego 2010

Wielkanocna niespodzianka

Witam,
Enthia z Artystycznego uniesienia zaprasza na wymianę, a poniżej Ctrl+V ..eee... cytuję zasady:

Zasady:

1. Przedmiotem wymianki ma być ozdoba wielkanocna. Wykonana własnoręcznie w dowolnej technice.
Oprócz tego w paczce powinny się znaleźć:
* drobne przydasie
* własnoręcznie wykonana kartka z życzeniami
ad 1: Ozdobą wielkanocną mogą byc różne rzeczy, to tylko kwestia waszych pomysłów, ja uznaję wszystko.
Zaznaczam również, że przydasie mają być drobne, typu wstążeczki, guziczki, kwiatki, ćwieki. ;)

2. Zapisywać się można od dziś do 28 lutego. Proszę zamieścić komentarz pod postem i wysłać mi swój adres na mojego maila. Proszę podpisywać się swoim nickiem. Jeżeli ktoś nie chce wysyłać paczki za granicę, proszę o wspomnieniu o tym w mailu.

3. Losowanie przeprowadzę 1 lub 2 marca.

4. Po losowaniu macie trzy tygodnie czasu na wykonanie prezentu. Ostatecznie przesyłka powinna zostać wysłana 24 marca, aby doszła przed świętami.

5. Paczka powinna być rejestrowana, proszę nadać ją priorytetowo.

6. Jeżeli bierzesz udział, zamieść info o wymiance u siebie na blogu. Najlepiej wraz ze zdjęciem.

7. Proszę, abyście utrzymały w tajemnicy do kogo wysyłacie prezent. Zdjęcia prezentu publikujemy dopiero, gdy nasza adresatka go otrzyma.

8. Prezentami otrzymanymi chwalimy się zaraz po otrzymaniu. :)

Ja się zapisałam. Są inni chętni?

PZDR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?