czwartek, 15 marca 2012

ATCWYMIANA#5

tematem był Zapach kobiety - wymianka ATC u Scrapujących Polek wg wytycznych Arte Banale:
"Tworzymy dwa takie same/podobne ATC zgodne z podanymi wytycznymi. Jedno zostawiamy dla siebie, a drugie wysyłamy wylosowanej osobie"
Tak więc pokazuję oba ATC - to które zostawiłam sobie na pamiątkę zostało już zaanektowane przez moją córeczkę.. i słuch po nim zaginął..
Portrecik odręczny - po wycięciu otrzymałam szablon rewersu i pomysł na komplet.
Użyłam /naciapałam ;P/ podbarwionej pasty strukturalnej.
Doszły embossowe odbicia kwiatków - fioletowo-brokatowe i przezroczyste.
Te drugie fajnie wybijają spod fioletowo-różowych mgiełek.

A otrzymałam taką oto ATC-książeczkę od Eweliny Piechaczek:
dam głowę, że cytat jest z filmu

2 komentarze:

  1. twoje ATC są super, szczególnie fajnie razem wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. :)niestety nie z filmu:) to słowa, autorem których jest polski pisarz żydowskiego pochodzenia Alfred Aleksander Konar :) dziękuję za wymiankę jeszcze raz ! było mi bardzo miło Cię poznac !

    OdpowiedzUsuń

Czy zostawisz ślad pod tym postem?