niedziela, 25 marca 2012

Young Mrs. Grace

Jak już wspominałam mam nowy rower, moją damkę - pierwszą w życiu
ten model ma długi życiorys za sobą - a jeszcze starszą tradycję, gdyż sam projekt ramy sięga 1913r.
...kupiłam w ciemno, później doczytałam o jakie cacko się wzbogaciłam..
LO powstało w odpowiedzi na wyzwanie Brises u Scrapujących Polek
w sumie jedyną wytyczną było umieszczenie pięciu jednakowych elementów
u mnie są nimi czarne przylepki-klejnociki przy rowerowym kole
proszę - trochę detali :)
motyw roweru znalazłam też w papierach stempunkowych Graphic45 oraz koronkową naklejkę
(tak, to przez nią dołożyłam tyle różowo-purpurowych dodatków w scrapie)

postarzyłam darciem i tuszami TM /czas wzbogacić się o refile i inne odcienie.../
spękaniami na szyldziku,
 głównie dostowując się do palety barw Tajemniczego ogrodu

Wyjątkowo podoba mi się ten layout
udało mi się popełnić coś w klimatach retro
bez wykorzystywania stricte vintagowych dodatków
bez koronek i wstążeczek /wciąż ich nie czuję, nie umiem zadowalająco wpinać w scrap/

PS. teraz na warsztat wezmę metalowe dodatki
widziałam tYYYYle kuszących prac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?