niedziela, 16 października 2011

i jeszcze słów parę...

...o M-spotkaniu

Poznałam między innymi Boei - u której można się zapisać na candy {gratulacje!}

Następne N-spotkanie zaplanowano na 11 listopada  - i jupi! zaklepałam sobie wychodne
choć to imieniny mojego M.
Zasugerowano by tematyką wymiankowych prezentów uczynić właśnie niepodległość.
i mam zagwozdkę - formalnie temat jest ciężki; tylko czysta biel i właściwy odcień czerwieni; flaga, godło i hymn  - nasze emblematy niepodległościowe

Chyba pójdę w kierunku bardziej artystycznym ;P i spróbuję uchwycić samego ducha nie-podległości.
Na to znajdę kilka pomysłów...

1 komentarz:

  1. Dziękuję, Wikkorii:) Ja również cieszę się
    z naszego spotkania, tym bardziej, że wcześniej połączyła nas wymianka;)

    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Czy zostawisz ślad pod tym postem?