czwartek, 12 stycznia 2012

JAK PRZYCZEPIĆ TE NAPY???

Jakiś czas temu dostałam od kochanego Taty zestaw porządnych narzędzi do piercingu. To co kupiłam na allegro pogięło mi się w rękach...
W zestawiku miałam m. in. NAPY z jakimś dedykowanym zaciskaczem. I dłuższy czas zadawałam sobie pytanie JAK PRZYCZEPIĆ TE NAPY???

Dla wszystkich zainteresowanych mam dziś szybki kursik obrazkowy:


1/ Start: materiały


2/ Zaznaczam dłutkiem do embossu, gdzie mają siedzieć moje napy:

3/ Każda napa ma dwa końce… eee… dwie strony przyczepienia:
Zaciskarka do nap również ma dedykowane uchwyty:
Te białe ochraniacze przydają się, jeśli nie chcemy mieć widocznych odciśnięć.



4/ OK, to teraz tylko trafić z napą z drugiej strony:)
   Warto zacząć od tej części z "cypkiem", gdyż to ułatwia zaznaczenie właściwej lokalizacji domykającej części napy.


 Trzyma się!  I otwiera też!

PS. Akurat moje napy trzymają bardzo ściśle, więc w swoich projektach podkładam tasiemkę do otwierania przez pociągnięcie

PS2: Do prezentacji powyższego kursiku zainspirował mnie taki kwiatek znaleziony w sieci:

„mam wrażenie że ta maszynka jest za słaba do przebicia grubszej satyny a co dopiero gorsetu może ja żle wkładam te nity znaczy sie wkadam jeden bo dwa nie wejdą - jest bardzo mało miejsca między końcówkami - jestem zielona kompletnie - POMOCY!!!”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy zostawisz ślad pod tym postem?