piątek, 11 marca 2011

MMSC #94 czyli kamera! akcja!

Witam,

Oooo! teraz będę szaleć na WSZYSTKICH wyzwaniach fotograficznych :D Moje kochanie zamiast kwiatka sprezentowało mi kompakta  Sony Nex-3. Więc będę focić, focić i focić. I jeszcze tworzyć cosie do focenia ;P

Na przykład na zaproszenie Priscilli #94 popełniłam kartkę urodzinową:
Miało być skromnie, a poniosło mnie jak zwykle i wyszło w bardziej zabudowanych klimatach. Sama kartka - wewnątrz - prezentuje się tak:
i detal:

nie ma jak spending spree :) po ostatnich szaleństwach została mi cała masa "pamiątkowych" metek
;* uwielbiam tagi

4 komentarze:

  1. Fajniusia karteczka ;)bardzo wesoła.
    Jeśli chodzi o zaproponowaną wymiankę to z chęcią ;)Podaj tylko szczegóły i zabieram sie do pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. :))))))) woww
    Piękna karteczka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello Wikkori - it is great to see you this week! Love your card - you are always so creative! What gorgeous embellishing, it is fabulous inside and out - Love it! It is great having you play along with us at the Midnight Madness Sketch Challenge this week, we love to see your cards and love to see you even more! {{{hugs}}}
    Linda MMSC Design Team

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Wikkori, how creative you are! I just love all the embellishments and how you also decorated the inside of your card. Thanks so much for joining us for this week's Midnight Madness Sketch Challenge, we hope you will come back and play again next week!
    Hugs,
    Marsha
    MMSC-DT

    OdpowiedzUsuń

Czy zostawisz ślad pod tym postem?