wtorek, 15 marca 2011

WYMIANKA W KLIMATACH STEAMPUNKOWYCH

Zainspirowana wymianą myśli z Caro78-Pysią proponuję własną, autorską wiosenną wymiankę!

Tematem przewodnim będzie: ATC - Mechaniczne Jajo

Wymianka obejmuje przygotowanie 6 kart – jedną zostawiasz sobie, pozostałe pięć przyślij mi na wymianę :)

Mam kilka wytycznych i sugestii:
- proszę wykorzystać jako bazowe techniki i materiały scrapbookingowe,
- daj zainspirować się klimatami steampunkowymi, np. tutu i tu
- standardowe wymiary ATC zostały opisane przez Agnieszkę Posłuszny tu: wystarczy skopiować sobie tekst do jakiegoś edytora i zmienić czcionkę ;)
- kolorystyka może, ale nie musi zamykać się w „wiosennym standarcie” zieleni i żółci,
- oczywiście zachęcam do puszczenia wodzów fantazji 

- proszę ściągnij powyższą grafikę i rozpuść wieści o mojej wymiance!

                                               Zapisy!! Terminy!!

- do 30 marca proszę o przysłanie zdjęcia potwierdzającego wykonanie pracy na wymiankę Mój e-mail to: wikk77 [at] gmail [dot] com
- automatycznie wciągnę Cię na listę uczestników -> vide sidebar
- otrzymasz maila zwrotnego z moim adresem
- jak najszybciej wyślij mi swoją wymiankową kartę
- nie zapomnij o dołączeniu koperty zwrotnej ze swoim adresem i znaczkiem!
- mocno sugeruję wybranie przesyłki poleconej! /proszę dołączyć wypisaną karteczkę nadania/
- do końca wymianki proszę utrzymać w sekrecie swoje ATC, zajawki są dopuszczalne :D
Na bieżąco będę informować Was o przybyciu każdej z przesyłek. Po otrzymaniu wszystkich, OD RAZU TEGO SAMEGO DNIA rozlosuję i odeślę Wam wymiankowe Mechaniczne Jaja
               /o ile to nie będzie niedziela ;P

                                                    CANDY okołowymiankowe!!!

Wśród wszystkich zainteresowanych moją wiosenno-steampunkową wymianką ATC wylosuję zestaw scrapbookingowych przydasi!
                                                              Zasady są proste:

1. Zostaw informację o moim CANDY i wymiance w klimatach wiosenno-steampunkowych na swoim blogu. Nie zapomnij o linku!
2. Wróć ponownie i w komentarzu potwierdź swój udział w zabawie :)

3 komentarze:

  1. No ja się zgłaszam oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się zgłaszam! jutro biorę się za robotę :)
    wikkori napisz proszę do mnie mejla - mam sprawe :) kyiio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kończę swoje wymiankowe ateciaki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Czy zostawisz ślad pod tym postem?